איך אנחנו עוד עושים את זה?

ככה:

ואלור הומני

פרסום תוסף תזונה.

המטרה: לפרסם תוסף מזון חדש שהתגלה כמשמיד תאים סרטניים בניסויים פרה- קליניים.

כתבנו פוסט של ממליצה שנכתב בהתאם לסיפור של לקוחה, וצילמנו המלצות.

הפוסט זכה לחשיפה של מעל 500,000 איש, והפך למחזור מכירות של 600,000 ש"ח רק מהקידום של הפוסט הזה.

(מוצר שקיבלנו עליו אחוזים מהמכירות)

קמפיין בחירות עבור מפלגה חדשה באשדוד שלא היתה בסקרים וקמה זמן קצר לפני הבחירות.

הקמפיין עשה רעש בכל המדינה והביא את המועמד להיות סגן ראש עיר בתקציב פי 10 יותר נמוך מהמתחרים שלו.

(הזמנה חיצונית ללא בעלות שלנו)

פרסום מרכז הסרת משקפיים ללא ניתוח.

פרסומת שלא הושקע בה דבר חוץ מהזמן שלנו.

המטרה: לחשוף לשוק טיפול חדש המטפל בלקויות ראייה באופן שהוא 100% טבעי ללא עלויות יצירת פרסומת, רק תקציב קמפיין לרשתות החברתיות.

התוצאה: מחזור מכירות חודשי של מעל 45K נוספים רק מקידום בפייסבוק של סרטון זה, יחד עם צוות המכירות שלנו.

(בבעלות השותפים)

קורס עבור לנשים להצלחה בזוגיות.

המטרה: סרטון שמוכר קורס אינטרנטי עבור נשים.

התוצאה: סרטון מכירתי יחד עם דף נחיתה שבתחילת דרכו הביא לידים במחיר של 1 ש"ח לליד, עם יחס המרה של 2% למכירה.

 בהמשך, עלות פרסום: 20%, רווח: כמעט 80%. (אין אנשי מכירות והוצאות נלוות)

(מוצר בבעלות שלנו)

אנחנו מרוויחים

הכלה הרוסיה.

680,000 צפיות ביטיוב.

1,000,000 צפיות בפייסבוק.

המטרה: לפרסם סלון כלות חדש שקם באשדוד.

נתוני רווח מהקמפיין לא היו מדידים.

(הזמנה חיצונית ללא בעלות שלנו)

השקה שנכתבה על ידי אחד השותפים

30% צפייה עד הסוף בסרטונים של 20 דקות ומעלה.

המטרה: כתיבת השקה לקורס המלמד איך לצאת מהמינוס ומהתקיעות ולבנות נכסים. נבנה מותג חדש שלא היה קיים לפני כן.

מחזור מכירות כולל: ההשקה נמשכה במשך חודש בלבד והכניסה 750,000 ש"ח.

(מוצר בבעלות שלנו)

קמפיין העלאת מודעות לקרב מגע.

כמות צפיות בפייסבוק: מעל 5,000,000.

המטרה: לפרסם את המאמן לקרב מגע- גיא דאר ולהביא אותו לתקשורת.

התוצאה: הופיע בערוץ 2, אורלי וגיא והסרטון תורגם ל-5 שפות והופיע באתרי החדשות בעולם.

(הזמנה חיצונית ללא בעלות שלנו)

קמפיין פוליטי.

את רוב הקמפיינים הפוליטיים שלנו אי אפשר לחשוף מטעמי סודיות. את הפרוייקט הזה אפשר לחשוף.

מדובר בפוליטיקאי שלראשונה החליט לרוץ למועצת העיר באשדוד.

המטרה: לייצר כלפיו מודעות ברחבי העיר. יחד עם הסרטון הזה עשינו לו ייעוץ אסטרטגי, ואת התוצאה ניתן יהיה לראות ב-30.10.

(הזמנה חיצונית, ללא בעלות שלנו)

הפרסום שלנו הוא:

ספרו לנו על עצמכם ועל העסק שלכם, ונבדוק אם אפשר לעשות שיתוף פעולה.